loading...
پایگاه شهید اشرفی اصفهانی سالیکنده
گمنام بازدید : 0 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

پسری هستم که امروزی ها به من می گویند "عقب مانده".

راستی ، چرا من عقب مانده ام؟؟؟

جوابش ساده است:

عقب مانده ام؛ چون دوست دختر ندارم.

عقب مانده ام؛ چون هنگام رو به رو شدن با نامحرم، سرد و سنگین برخورد می کنم و به زمین نگاه می کنم نه اینکه زل بزنم به چشمان او.

عقب مانده ام؛ چون ابرویم را برنداشته ام.

عقب مانده ام .................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیسجیان عزیز خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از کارهای پایگاه رضایت دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 50
  • کدهای اختصاصی
    -